Задоволення потреб й інтересів студентів. Пробна педагогічна практика з математики. Керівник практики Гришаніна С.В.

   Перший урок, який ти провів у школі! Його не забудеш ніколи! Студенти 3 курсу спеціальності 013 Початкова освіта розпочали проводити пробні уроки.
Перший урок з математики, як і всі інші, – це хвилювання від очікування зустрічі з  учнями, коли несподівано забуваєш те, що так добре знав ще кілька хвилин тому; відчуваєш, що «зайвими» стали руки, пересохло в горлі, бракує слів. І цього не потрібно соромитися. Адже такі відчуття властиві тим, хто щиро переживає за свій урок, самокритичним, а не самовдоволеним людям.
На кожному наступному уроці, який готується в пошуку, у кропіткій і творчій праці, відбувається самоствердження студента як учителя-початківця, формуються фахові та моральні якості, відбувається становлення педагогічного «Я».
Педагогічна практика дає можливість випробувати свої  сили в якості вчителя, реалізувати  теоретичні знання та практичні вміння й навички, виявити творчі здібності, розкрити таланти і навіть набути життєвого досвіду.
 
 
                     
Студенти реалізовують діяльнісний підхід до вивчення математики, використовують інтерактивні методи, найсучасніші прийоми і форми організації освітньої діяльності, зокрема елементи інноваційних технологій. Усе це  відповідає віковим особливостям молодших школярів.
 

 
Проводять уроки, побудовані з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа» на засадах компетентнісного підходу, з використанням елементів інтеграції, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
 


Поєднання теоретичних знань і творчості практикантів, методична підтримка керівників практики дають можливість проводити уроки математики переважно на належному організаційному та методичному рівні.
 


      
Практиканти вдячні за підтримку та слушні поради вчителям базових закладів освіти. Отже, студенти коледжу отримують лише задоволення від співпраці з учнями!