Задоволення потреб й інтересів студентів. Пробна педагогічна практика з математики. Керівник практики Гришаніна С.В.
   Перший урок, який ти провів у школі! Його не
забудеш ніколи! Студенти 3 курсу
спеціальності 013 Початкова освіта розпочали проводити пробні уроки.
Перший
урок з математики, як і всі інші, – це хвилювання від очікування зустрічі
з  учнями, коли несподівано забуваєш те,
що так добре знав ще кілька хвилин тому; відчуваєш, що «зайвими» стали руки,
пересохло в горлі, бракує слів. І цього не потрібно соромитися. Адже такі
відчуття властиві тим, хто щиро переживає за свій урок, самокритичним, а не
самовдоволеним людям.
На
кожному наступному уроці, який готується в пошуку, у кропіткій і творчій праці,
відбувається самоствердження студента як учителя-початківця, формуються фахові
та моральні якості, відбувається становлення педагогічного «Я».
Педагогічна
практика дає можливість випробувати свої 
сили в якості вчителя, реалізувати  теоретичні знання та практичні вміння й
навички, виявити творчі здібності, розкрити таланти і навіть набути життєвого
досвіду.
                      
Студенти реалізовують діяльнісний підхід до вивчення математики, використовують інтерактивні методи, найсучасніші прийоми і форми організації освітньої діяльності, зокрема елементи інноваційних технологій. Усе це відповідає віковим особливостям молодших школярів.
 
Проводять уроки, побудовані з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа» на засадах компетентнісного підходу, з використанням елементів інтеграції, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
      
 Практиканти
вдячні за підтримку та слушні поради вчителям базових закладів освіти. Отже,
студенти коледжу отримують лише задоволення від співпраці з учнями!
Студенти реалізовують діяльнісний підхід до вивчення математики, використовують інтерактивні методи, найсучасніші прийоми і форми організації освітньої діяльності, зокрема елементи інноваційних технологій. Усе це відповідає віковим особливостям молодших школярів.
Проводять уроки, побудовані з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа» на засадах компетентнісного підходу, з використанням елементів інтеграції, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.







