Від діагностики до конкретних дій у подоланні освітніх втрат

     28 серпня 2025 року на засіданні педагогічної ради Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О. Сухомлинського було підбито підсумки ІІ півріччя 2024/2025 навчального року та визначено стратегічні завдання на майбутнє.

    Одним із ключових питань засідання педагогічної ради стала доповідь голови циклової комісії, Гришаніної Світлани, на тему «Про реалізацію алгоритму подолання освітніх втрат». У своєму виступі вона не просто констатувала наявність прогалин у знаннях, а й запропонувала дієві механізми для їх подолання. Вона наголосила, що освітні втрати в умовах повномасштабної війни є закономірним наслідком об’єктивних обставин, а не провиною студентів чи викладачів.

    У доповіді були представлені результати моніторингу, які засвідчили достатній рівень професійної підготовки випускників. Водночас було виявлено проблемні зони, що потребують подальшої роботи.

    На основі проведеного аналізу було розроблено та успішно реалізовано комплексний алгоритм, що включає чотири ключові кроки:

1.    Діагностику прогалин у знаннях.

2.    Аналіз отриманих результатів.

3.    Планування коригуючих заходів.

4.    Реалізацію та постійний супровід роботи зі студентами.

  Завдяки такому системному підходу коледж не лише долає виклики, а й забезпечує високий рівень професійної підготовки своїх випускників.

  Формуємо освіту України разом, об’єднуючи зусилля викладачів, студентів і роботодавців!